نوشته شده توسط : sepehr

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PS3-RiOT

 

 

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

 

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

 

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98

 

Microsoft Windows 7 SP1 AIO November 2013 x86+x64

 

 
Installation Indexes x86 :
	Windows 7 Starter / N SP1 x86 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Home Basic / N SP1 x86 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Home Premium / N SP1 x86 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Professional / N SP1 x86 / OEM / Pre / KMS-Activated
	Windows 7 Ultimate / N SP1 x86 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Enterprise / N SP1 x86 / KMS-Activated
Installation Indexes x64:
	Windows 7 Home Basic / N SP1 x64 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Home Premium / N SP1 x64 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Professional / N SP1 x64 / OEM / Pre-Activated / KMS-Activated
	Windows 7 Ultimate / N SP1 x64 / OEM / Pre-Activated
	Windows 7 Enterprise / N SP1 x64 / KMS-Activated
 توجه :
  • جهت جلوگیری از مصرف پهنای باند اینترنت کاربران یک نسخه از ویندوز به صورت بدون آپدیت که Baseline نامیده میشه قرار داده میشه و یک پک آپدیت به صورت جداگانه قرار داده میشه .
  • در ماه های بعد فقط باید پک آپدیت رو دانلود کنید که دیگه نیازی به دانلود Baseline نیست .
  • پک آپدیت یک فایل exe هست که شامل تمام آپدیت ها هست و تنها کافیه فایل آپدیت رو کنار فایل ایزو Baseline قرار بدید و اجرا کنید و مسیر همین فولدر که 2 فایل iso + exe هست رو بدید تا پک آپدیت و نسخه اصلی رو به صورت خودکار یکی کند ( بعد از اجرای فایل EXE یک صفحه آبی رنگ رو مشاهده میکنید و باید صبر کنید ( 2-3 دقیقه ) تا پیغام Press any key جهت خروج از صفحه آبی رنگ ظاهر بشه ) و یک فایل iso که نسخه ماه جدید هست ساخته میشه و از طریق USB نصب میکنید.
  • این نسخه Baseline با نسخه Baseline ارائه شده در پست ویندوزهای Windows 7 Ultimate x86/x64 یکی هست و برای هر 2 میشه استفاده کرد.
  • این روش بسیار ساده و راحت و بصرفه هستش ، یکبار این روش رو انجام بدید متوجه میشید .
     
 
توضیحات :
  • آپدیت شده تا 12 نوامبر 2013 21 آبان 1392
  • به همراه IE 11 و درایور USB3
     
  • ویندوز ها به صورت معمولی و فعال شده ( Pre-Activated ) و نسخه لپ تاپ OEM هستند .
     
  • نسخه 64 بیتی ورژن Starter را ندارد.
  • فایلهای فشرده تست شده و سالم هستند.
  • در صورت مشاهده ارور هنگام اکسترکت کردن میتونید با بازکردن winrar و گزینه Repair فایل رو ترمیم و به راحتی از حالت فشرده خارج کنید و دیگه نیازی نیست فایل مربوطه رو مجدد دانلود کنید.
 






 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
Windows HotfixPortable Update 2.1.8 اکثر کاربران ویندوز برای آپدیت کردن ویندوز خود از همان برنامه پیشفرض ویندوز یعنی Windows Update استفاده می کنند. چون هم راحت ترین و بی دردسرترین روش ممکن است و هم خیلی راحت و با چند کلیک میتوان آپدیت های ویندوز را با آن نصب کرد. اما این روش نمیتواند بهترین روش موجود باشد. مثلا اگر ارتباط اینترنتی خوبی نداشته باشید، نصب آپدیتها با خطا مواجه میشود و اگر دسترسی شما به این بخش مسدود شده باشد، دیگر باید قید آپدیت کردن از این طریق را بزنید. همچنین اگر بخواهید فایل های آپدیت را به سایر کامپیوترها انتقال دهید، با مشکل مواجه میشوید و باید به چندین برنامه مختلف متوسل شوید. نرم افزار Portable Update دقیقا مخصوص همین کار ساخته شده است و با جستجویی که در بین آپدیتهای ارائه شده از طرف مایکروسافت انجام می دهد لیستی از آپدیت هایی که قبلا آنها را دریافت نکرده اید را در اختیارتان قرار میدهد و شما میتوانید این به روز رسانی ها را به طور آفلاین دانلود کنید، این نرم افزار از تمامی نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند .
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
centosسیستم عامل CentOS 6.5 که مخفف Community ENTerprise Operating System است نوعی از سیستم عامل لینوکس است که در سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر این سیستم عامل بیشترین سهم یعنی 30 درصد کل سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند را به خود اختصاص داده است. سیستم عامل CentOS بر پایه نسخه سروری توزیع RedHat لینوکس یعنی نسخه Enterprise می باشد.
 
به طور کلی سیستم عامل لینوکس در رده سرور بهتر از ویندوز توانسته خود را نشان دهد و به همین دلیل سهم بیشتری از بازار سیستم عامل های سرور را به خود اختصاص داده است. لینوکس علیرغم بهتر بودن به صورت رایگان عرضه می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای سرور وجود ندارد. در صورتی که برای ویندوز هزینه ماهیانه 25 تا 80 هزار تومان بسته به 2003 یا 2008 بودن و ویرایش مورد تقاضا باید پرداخت شود.
 

 

سیستم عامل لینوکس نه فقط برای وب سرور بلکه برای شبکه داخلی انتخاب مناسب تری نسبت به ویندوز می باشد و ادمین های شبکه با نصب و به کارگیری آن و بهره گیری از ابزارها و امکانات مدیریتی آن می توانند کنترل بهتری بر شبکه خود داشته باشند. همچنین لینوکس دارای فایروال های قدرتمندی می باشد که می تواند تمامی ارتباطات شبکه را در تمام سطوح زیر نظر داشته باشد و شبکه را به حداکثر کارایی لازم برساند.
 
از آنجایی که مدتی است بحث استفاده از دیتا سنترهای داخلی برای سرویس دهی به سایت های فارسی جدی شده استT CentOS به عنوان بهترین گزینه برای این کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد

توجه:
  • هر دو نسخه 32 بیتی (i386) و 64 بیتی (X86_64) برای این نرم افزار ارائه شده است. نسخه X86_64 فقط 64 بیتی است و روی CPU هایی که از 64 بیت پشتیبانی نمی کنند نصب نمی شود.
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98

VirtualBox 4.3.4-91027 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.
 

ویژگی های VirtualBox :

  • قابلیت نصب 15 نوع ویندوز و 24 نوع لینوکس و 17 سیستم عامل دیگر
  • قابلیت انتقال فایل بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • قابلیت برقراری شبکه بدون هیچ تنظیمات خاصی بین دو سیستم
  • قابلیت کار با پورت USB در سیستم عامل نصب شده
  • قابلیت نصب انواع ویندوز و لینوکس سرور
  • امکان حرکت و انتقال خودکار موس و کیبورد بین سیستم عاملها
  • امکان عکس گرفتن از محیط سیستم عامل نصب شده
  • امکان استفاده از فایل ISO و درایو CD‌ و DVD برای نصب سیستم عامل
  • امکان تعیین اندازه رم و هارد برای هر کامپیوتر مجازی
  • امکان کار با فلاپی درایو
  • امکان به اشتراک گذاری یک فولدر بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • امکان اجرای چندین سیستم عامل در یک زمان در صورت کافی بودن رم
  • نصب درایورهای مناسب در سیستم عامل نصب شده
  • امکان نصب سیستم عامل داس (DOS)
  • امکان دسترسی مستقیم به سیستم عامل نصب شده از روی سیستمی دیگر


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
Wine 1.7.8 نام برنامه است که به وسیله آن توانایی اجرای برنامه های ویندوزی را در لینوکس خواهید داشت. دانلود افزودنی های ویندوز مانند DLL ها و Internet Explorer در لینوکس برای شما مهیا میسازد.
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98

FrostWire 5.6.9 Stable یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است ! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میتوانید از طریق این برنامه و داشتن یک خط اینترنت پیدا کنید !
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

FarStone RestoreITFarstone RestoreIT 2014b Build 20131129 نرم افزارهایی که برای تهیه نسخه پشتیبان (Backup) ارائه می شوند معمولأ به دلیل وقت گیر بودن پروسه ی تهیه نسخه پشتیبان توسط آنها ، کمتر مورد توجه کاربران عادی قرار می گیرند. اما در این میان نرم افزار FarStone RestoreIT که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم به شما امکان بک آپ گیری در کمترین زمان ممکن را می دهد. همچنین در ادامه و در صورت بروز مشکلاتی از قبیل آلودگی سیستم به ویروس و دیگر بدافزارها ، مورد حجوم هکرها قرار گرفتن و یا دیگر مشکلات پیش بینی نشده می توانید اطلاعات خود را به سادگی و در 60 ثانیه بازیابی نمایید. این اطلاعات می تواند شامل فایل ها ، تنظیمات ویندوز و حتی خود ویندوز باشند. بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه مشکل این نرم افزار به شما امکان بازگشت به زمانی را می دهد که ویندوز شما به خوبی کار می کرده است. نکته دیگری که در مورد این نرم افزار قابل ذکر است ، امکان بازگرداندن ویندوز به حالت خوب در حالتی است که با ارور معروف صفحه ی آبی مواجه می شوید.

 

برخی ویژگی های نرم افزار FarStone RestoreIT :
  • بک آپ گیری و بازیابی با یک کلیک.
  • زمان بسیار کوتاه بک آپ گیری و بازیابی.
  • دارای تنظیمات گسترده برای بک آپ.
  • امکان ذخیره نسخه پشتیبان در حافظه های گوناگون.
  • امکان تهیه دیسک راه اندازی.
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

Toon Boom Studio

Toon Boom Studio 8.0 Build 18919 یک نرم افزار کامل برای خلق انیمیشن های زیبا و چشمگیر است. شما با کمک امکانات موجود در این نرم افزار قادر خواهید بود تا از طریق ساده ترین راه ها و کتابخانه های موجود تصاویر متحرک کارتونی بسازید. در واقع Toon Boom Studio یکی از بهترین نرم افزارهای یادگیری و ساخت انیمیشن های 2 بعدی می باشد که برای هنرجویان و علاقه مندان این زمینه و همچنین مدرسان و آموزشگاه هایی که به دنبال برنامه ای با کاربرد آسان و در عین حال جامع برای آموزش و در دسترس قرار دادن تمام تکنیک های ساخت انیمیشن هستند، بسیار مناسب می باشد. شما می توانید از تصاویر مختلف و یا حتی نقاشی های اسکن شده برای ساخت انیمشین ها استفاده کنید، رنگ های مختلفی را اعمال کنید، آهنگ و صدا به انیمیشن افزوده و آن ها را با حرکت لب ها هماهنگ نمایید. همچنین انیمیشن تولید شده توسط این نرم افزار را می توانید در فرمت های مختلفی برای وب، فیس بوک، یوتیوب، آی پد، آیفون و ... ایجاد کنید.

 

قابلیت های نرم افزار Toon Boom Studio :
  • امکان وارد کردن تصاویر اسکن شده از نقاشی ها و یا عکس های دوربین ها
  • ایجاد نقاشی های هنری با ابزارهای پیشرفته
  • هماهنگ سازی حرکت دهان با صدا
  • ساخت انیمیشن با عناصر متحرک
  • دسترسی به کتابخانه برای استفاده از امکانات موجود و یا استفاده مجدد از محتوای پروژه های دیگر
  • تنظیم حرکت دوربین
  • تولید انیمیشن خروجی در فرمت های مختلف برای وب، فیس بوک، یوتیوب، آی پد، آیفون و ...
  • اعمال افکت، سایه و ...
  • پیش نمایش انیمیشن ها
  • و ...
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98NextLimit Maxwell Render 3.0 همیشه در محافل طراحان سه بعدی بحث بر سر انتخاب بهترین موتور رندر هست ، اما اینکه کدام موتور بهترین است هنوز نمیتوان آنرا با قطع یقین گفت ، آنهم بدلیل آنست که هر موتور رندر قابلیتهای دارد که دیگری آن ویژگی را ندارد .
از بین این موتورهای رندر NextLimit Maxwell Render علاوه بر اینکه گرانقیمت می باشد بسیار حرفه ای ساخته شده است که خیلی از افراد حرفه ای آن را هم پای موتورهای رندر پرسابقه ای مانند VRay میدانند و عده ای هم معتقدند که این موتور بهترین موتور رندر میباشد.
 

ویژگیهای موتور رندر NextLimit Maxwell Render :
  • اصلاح فیزیکی
  • قابلیت بسیار جالب Maxwell Fire که رندرینگ کار بصورت تعاملی با سرعت بسیار زیادی انجام میپذیرد
  • پشتبانی از نورپردازی چندگانه در رندرینگ تعاملی
  • سیستم فیزیکی آسمانی پیشرفته
  • سیستم محیطی HDR/MXI
  • سیستم پیشرفته illumination
  • قابلیت ادامه رندر از هر نقطه دلخواه
  • استفاده از تکنولوژی های ThinSSS ، Fresnel simulation ، anisotropy در متریال دهی
  • ارائه پلاگین برای نرم افزار های مختلف مانند : cinema 4d , formz , rhino , sketchUp , SolidWork , lightwave , maya , xsi , aftereffect
  • قابل نصب در Windows XP / Vista / Seven
     
  • و ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
AOMEI Partition AssistantAOMEI Partition Assistant Professional Edition 5.5 برای بهبود کارایی کامپیوتر چگونه بدون این که اطلاعات خود را از دست بدهید پارتیشن‌های خود را تغییر سایز می‌دهید یا اینکه ان‌ها را یکی می‌کنید؟ AOMEI Partition Assistant Pro به شما این اجازه را می‌دهد تا بر روی پارتیشن‌های خود مدیریت کنید نظیر برنامه‌هایی مثل Partition Magic، اما این برنامه در عملکرد و سازگاری مقداری قدرتمند و کامل‌تر می‌باشد. AOMEI Partition Assistant Pro برنامه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کار بر روی پارتیشن‌ها می‌باشد که قابل اجرا بر روی ویندوز های سون و 8 هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می‌باشد.

این برنامه از ابزارهای رایج مدیریت کردن پارتیشن‌ها نظیر:
Partition Manager، Partition & Disk Copy Wizard، Extend Partition Wizard، Partition Recovery Wizard می‌باشد.
 

برخی از ویژگی‌های برنامه AOMEI Partition Assistant
  • تغییر سایز و جابجایی پارتیشن برای سازماندهی درایو های هارد.
  • گسترش سیستم NTFS پارتیشن بدون راه اندازی مجدد ویندوز
     
  • یکی کردن دو پارتیشن یا اضافه کردن از فضاهای تخصیص نیافته هارد به یک پارتیشن
  • شکستن پارتیشن‌های بزرگ به دو یا چند پارتیشن
  • اختصاص فضای آزاد یک پارتیشن به پارتیشن‌های دیگر برای استفاده بهینه از فضاهای هارد دیسک
  • قابلیت بازیابی پارتیشن‌های از دست رفته
  • تبدیل Primary پارتیشن به Logical و برعکس
  • قابلیت مدیریت بر پارتیشن‌های مورد نیاز سیستم لینوکس
  • پشتیبانی از ویندوز XP ،7،8 نسخه های 32 و 64 بیتی
  • و بسیاری دیگر
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

CrystalDiskInfo

CrystalDiskInfo 6.0.4 نرم افزاری برای نظارت وضعیت سلامتی هارد دیسک (HDD/SSD) و نمایش اطلاعات دقیق و کامل در مورد هارد درایو های نصب شده بر روی کامپیوتر (فلش، دما، شماره سریال، مدل، مجموع مدت زمان کار، رابط استاندارد و …) می باشد. همچنین این نرم افزار به شما اطلاع می دهد که هارد دیسک شما چند بار و چند ساعت روشن شده است. این نرم افزار بر وضعیت هارد درایوهایی که از تکنولوژی SMART استفاده می کنند نظارت می کند و یک ارزیابی کلی از سلامت درایو را به شما ارائه می کند. نمایش صفات پارامتری SMART نظیر خواندن خطاها، عملکرد، شروع و پایان spindle، زمان جستجو، تعداد خاموش و روشن شدن گردش، خطاها و … از دیگر امکانات این برنامه می باشد.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

GiliSoft File Lock Pro 8.1.1 GiliSoft File Lockنام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند.
این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.
 

 

قابلیت های نرم افزار GiliSoft File Lock Pro:
  • قفل کردن و مخفی سازی کامل فایل ها، پوشه ها و درایوها
  • عدم امکان باز کردن، خواندن، ویرایش، جابجا کردن، حذف، کپی و تغییر نام فایل ها و پوشه های حفاظت شده بدون رمز عبور
  • محافظت شدن زیر پوشه ها در یک پوشه قفل شده
  • محافظت از فایل ها و پوشه ها از هر نوع رمزگذاری
  • رمز گذاری اطلاعات مهم با استفاده از الگوریتم AES و ارسال آن ها بر روی شبکه و … و استفاده از آن بدون نیاز به نرم افزار Gili File Lock Pro
  • حذف کامل و ایمن اطلاعات حساس از هارد دیسک
  • عدم امکان اجرا یا حذف این نرم افزار بدون در اختیار داشتن رمز عبور
  • و …
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

TeraCopyTeraCopy Pro 2.3 Final نام نرم افزاری جالب و قدرتمند از شرکت Code Sector  برای بالا بردن سرعت کپی و جابه جایی فایل ها در بین درایو ها می باشد. توسط این برنامه می توانید عملیات کپی را متوقف کرده و در زمان دلخواه آن را دوباره ادامه دهید. این برنامه سرعت کپی و انتقال اطلاعات را نیز نمایش می دهد. همچنین این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

قابلیت های TeraCopy :

  • کپی و انتقال اطلاعات با سرعت بالا
  • نمایش سرعت انتقال
  • قابلیت متوقف کردن انتقال و از سر گیری دوباره آن
  • جلوگیری از ارورهای رایج در هنگام کپی
  • پشتیبانی از یونیکد
  • پشتیبانی از زبان پارسی
  • و . . .
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

لذت وب گردی با Opera Opera 18.0 Build 1284.63 Final اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

Hardware Inspector

Hardware Inspector 5.9.23 یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریتی و نظارتی بر سخت افزارهای شبکه می باشد. به کمک این نرم افزار می توان اقدام به مدیریت و نظارت بر سخت افزار و رفع مشکلات آن ها به همراه عیب یابی نمود . همچنین این نرم افزار امکانات مدیریتی نرم افزاری بسیاری را نیز در اختیار کاربر به منظور ارائه بهتر مدیریت ارائه می کند . این نرم افزار قدرتمند با ویژگی ها و توانایی های بالا محصولی از  IT-department work automation  می باشد.
 

 

از ویژگی های Hardware Inspector :
  • بررسی سیستم و عیب یابی های احتمالی
  • بررسی connection های شبکه
  • قابلیت انجام تنظیمات مختلف شبکه و ذخیره سازی تنظیمات
  • تعیین سطح دسترسی ها و قابلیت تغییر آن ها
  • قابلیت دسترسی به یک پایگاه داده توسط دیگر اعضا
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98
Lunascape 6.8.10.27186 Final مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).
 

قابلیت های نرم افزار Lunascape:
  • سوئیپینگ موتور IE/Gecko
  • شامل آر اس اس خوان و Ticker
  • سفارشی سازی سریع با استفاده از افزونه های مختلف
  • نوار تنظیم و نوار جستجو
  • سرعت بسیار بالا در وبگردی
  • سرعت بسیار بالا در اجرا
  • پشتیبانی از Addone ها
  • امکان بهره گیری از سه موتور پردازشی در یک مرورگر به انتخاب کاربر
  • سازگاری با تمامی استانداردها
  • مناسب برای طراحان وب به سبب ابزارهای موجود
  • واسط کاربری جذاب و امکان تنظیم به دلخواه کاربر
  • مشاهده اخبار لحظه به لحظه به صورت Marquee در تولبار نرم افزار
  • بکاپ از اطلاعات شخصی در زمان های تعیین شده
  • امنیت بالای مرورگر
  • وجود ده ها اسکین و پوسته برای نرم افزار
  • سازگاری با تمامی پروتکل ها
  • امکان بلاک کردن Popup ها
  • ذخیره سازی اطلاعات در فرم ها
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98TopStyle 5.0.0.101 اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود. نرم افزار TopStyle یکی از قدیمی ترین و جالب ترین برنامه های کاربردی در زمینه استایل شیت و یا همان CSS می باشد. این نرم افزار دارای ابزاری قدرتمند برای ساخت وب سایت های استاندارد می باشد. و تمامی کد های موجود در CSS1 و CSS2 را برای شما به نمایش می گذارد و حتی شما می توانید بسته به مرورگری که قرار است سایت خود را بر پایه آن بنا کنید برنامه را اجرا نموده و شروع به کار نمایید تا وب سایت شما بیشترین سازگاری را با مرورگر وب تان داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید HTML را به XHTM تبدیل کنید و سپس سینتکس های CSS را در برابر مرورگر های مختلف چک بکنید. همچنین این نرم افزار امکان ویرایش کدهای HTML, XHTML و CSS را فراهم می آورد. در این نرم افزار شما لازم نیست حتما فایل سی اس اس تان به یک صفحه وب لینک داده شده باشد، بلکه این نرم افزار تمامی آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برایتان به صورت مجازی ساخته و به نمایش می گذارد تا دیگر نیازی به ذخیره فایل و اجرا بر روی سایت اصلی که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشید .
 
 

قابلیت های نرم افزار TopStyle :
  • ایجاد طرح های رنگی دلپذیر برای وب سایت
  • امکان تولید کد های استاندارد
  • ایجاد چندین صفحه با استفاده از تب های برنامه
  • امکان گزارشگیری از کد ها و مشخص نمودن کد های غیر استاندارد و غیر ضروری
  • تست کد ها در مرور گر های مختلف جهت سازگای هر چه بیشتر
  • پشتیبانی از آخرین مرورگر های وب از جمله موزیلا فایرفاکس ، اپل سافاری ، اپرا و گوگل کروم
  • شناسایی اشتباهات املایی شما و نشان دادن آن ها با زیرخط مواج قرمز رنگ
  • حاوی دستورات جدید قدرتمند برای مرور اسناد
  • دربردارنده ی 10 مکان بوک مارک برای هر سند
  • امکان ذخیره سند به صورت رمزگذاری ANSI یا رمزگذاری Unicode
  • امکان پیش نمایش از کد های تولید شده هنگام نوشن کد ها
  • تعاریف جدید CSS برای  مرورگر های اینترنت IE8 (اکسپلورر 8)،  FF3 (موزیلا فایر فاکس 3) و SF3 (اپل سافاری 3)
  • و ...
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

WinPatrol

WinPatrol PLUS 29.1.2013.1 برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

 

قابلیت های نرم افزار WinPatrol :
  • قابلیت کنترل برنامه هایی که در Startup اجرا می شوند
  • کنترل فایل ها و برنامه هایی که به صورت پلاگین به اینترنت اکسپلورر اضافه می شوند
  • کنترل برنامه هایی که به صورت زمان بندی شده در ویندوز اجرا می شوند
  • کنترل برنامه هایی که در حال اجرا هستند
  • کنترل کوکی ها در مرورگر اینترنت
  • کنترل فایل های اصلی که کامپیوتر برای بوت شدن به آنها نیاز دارد
  • نمایش فایل های مخفی سیستم
  • و ...
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
PhrozenSoft.VirusTotal.UploaderPhrozenSoft VirusTotal Uploader 3.1 حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که از وب سایتی بی نام و نشان فایلی را دانلود کرده اید و به ویروسی بودن آن شک کرده اید. یا حتی در برخی موارد امکان دارد برای باز کردن یک صفحه هم با شک و تردید مواجه بشوید. بدین منظور وب سایتی به نام VirusTotal به صورت آنلاین فایل ها و لینک ها را مورد بررسی قرار میدهد و به شما نتیجه را اعلام میکند. این وب سایت قابلیت این را دارد که هر نوع فایل و پسوندی را مورد بررسی قرار دهد و بعد از تست نتیجه را اطلاع دهد. شرکت PhrozenSoft نرم افزاری را ارائه کرده است که شما به کمک آن میتوانید بدون مراجعه به این وب سایت فایل ها را به صورت آنلاین مورد بررسی قرار دهید .
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.0.3 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.
 

قابلیت های نرم افزار Loaris Trojan Remover :
  • پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها، popup adsها و هرگونه اطلاعات مخرب
  • مقابله با انواع کدهای مخرب در وب
  • تشخیص سریع مخرب ها و متوقف کردن لحظه ای آن ها
  • ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند
  • ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما
  • ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت
  • دارای گاردی بسیار قدرتمند در مقابل حملات ممکنه از اینترنت
  • حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا
  • بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای
  • جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی
  • بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها
 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

Trojan Killer

Trojan Killer 2.1.9.9 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

قابلیت های نرم افزار Trojan Killer :
  • دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
  • قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
  • بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
  • سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمندی که دارا میباشد.
  • امکان حذف ، پاکسازی ، و بلاک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد.
  • شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98Emsisoft Emergency Kit 4.0.0.17 مجموعه ای رایگان از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.
 
Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.
 

قابلیتهای نرم افزار Emsisoft Emergency Kit :
  • جعبه ابزاری حیاتی برای کامپیوترهای آلوده شده توسط بدافزارها.
  • تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب و مضر.
  • شناسایی بیش از 4 میلیون خطر شناخته شده.
  • کاملا قابل حمل و گزینه ای مناسب برای فلش های USB.
  • شامل HiJackFree و BlitzBlank
     
 

HiJackFree: به کاربران پیشرفته برای شناسایی و حذف دستی Malware کمک می کند. با HiJackFree شما می توانید تمامی فرایند های فعال، خدمات، درایور ها، اتوران ها، پورت های باز، فایل میزبان های وارد شده و بسیاری دیگر را مدیریت کنید. در واقع کنترل کاملی بر روی سیستم شما می باشد.
 

BlitzBlank: ابزاری برای کاربران با تجربه و همه افرادی که باید به صورت روزانه با Malware مقابله کنند می باشد. پاکسازی آلودگی های Malware همیشه آسان نیست. امروزه صدها نرم افزار با استفاده از تکنیک های هوشمندانه، خود را از حذف شدن در امان نگه می دارند. در موارد دیگر تقریبا حذف کردن یک Malware در حالی که ویندوز در حال اجرا می باشد غیر ممکن است. BlitzBlank اقدام به حذف فایل ها، رجیستری و درایور ها در زمان بوت و قبل از بارگزاری ویندوز و سایر برنامه ها می کند.
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
BitDefender Internet Security 2014
BitDefender Internet Security 2014 Build 17.23.0.996 کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های  پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید
 

قابلیت های BitDefender Internet Security:
  • آنتی ویروس و ضد جاسوس برتر
  • نگهبان حفظ حریم خصوصی فیس بوک و توییتر
  • محافظت در برابر سرقت ID
  • آشکارسازی وب سایت های خطرناک
  • حفاظت از اتصال اینترنت
     
  • سازگار با ویندوز 8
  • قابلیت اسکن بلادرنگ وب سایت ها، محتوای ایمیل ها و پیام های دریافتی جهت جلوگیری از ورود آلودگی های موجود
  • محافظت سیستم در مقابل جدیدترین ویروس ها با استفاده ار روش های ابتکاری جدید
  • محافظت از اطلاعات شخصی در مقابل نفوذ ایمیل های و پیام های آلوده
  • امکان قرنطینه فایل های حساس و اطلاعات شخصی به کمک نرم افزار
  • قابلیت تغییر اتوماتیک محافظت دیواره آتش با توجه به موقعیت سیستم
  • بلوک کردن دسترسی به سایت ها و ایمیل های آلوده
  • قابلیت زمان بندی و ایجاد محدودیت در استفاده از اینترنت و برنامه ها جهت کنترل کودکان
  • استفاده از حداقل منابع سیستم عامل
  • قابلیت تنظیم بر روی حالت لپ تاپ جهت صرفه جویی در مصرف باتری
  • امکان کنترل کامل شبکه داخلی تنها با نصب بر روی یکی از سیستم ها
  • و …
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
Aurora Blu-ray Media PlayerAurora Blu-ray Media Player 2.13.4.1435 Final محصول جدید شرکت نرم افزاری Aurora در زمینه ی پخش فیلم های Blu-ray می باشد که نسخه ویندوز آن به تازگی روانه بازار شده است، علاقه مندان به دیدن فیلم های سینمایی با استفاده از این پلیر که از سافت 98 دانلود میکنند به راحتی میتوانند فیلم های HD و Blu-ray را با بالاترین کیفیت صدا و تصویر در سیستم خود مشاهده نمایند و فایل های ایمیج با فرمت ISO را باز کرده و محتویات آن را مشاهده کنند، این نرم افزار از فرمت های Blu-ray, DVD, VCD, CD, 3gp, asf, avi, divx, dv, f4v, flv, m2ts, m4v, mkv, mov, mp4, mpeg, mpeg1/2/4, mpg, mts, mxf, nuv, ogg, rm, rmvb, tod, ts, vob, vro, webm, wmv, etc و ... پشتیبانی میکند و قادر است رمز دیسک های بلوری را به صورت اتوماتیک حذف کند .
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98MAGIX Samplitude Pro X Suite 12.4.1.246 Final نرم افزار قدرتمندی برای تولید موسیقی می باشد که کارهای مختلف از آرایش و ضبط تا ویرایش و میکس را به صورت کاملاً حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. تالیف حرفه ای DVD و CD از دیگر امکانات نرم افزار است. رابط کاربری نرم افزار کاملاً قابل دستکاری می باشد و شما می توانید براساس نیاز خود آن را تغییر دهید .


 

 

 

قابلیت های نرم افزار MAGIX Samplitude Pro X Suite :
  • پشتیبانی از سیستم های 64bit: برای اولین بار Samplitude Pro X Suite به شما امکان استفاده از قدرت سیستم های 64bit و همچنین پلاگین های 64bit را می دهد
  • طراحی جدید سیستم Docking: این سیستم جدید برای تنظیمات رابط کاربری طراحی شده است، بدین معنی که نرم افزار می تواند برای نیازهای استودیویی بهینه سازی شود. مکان اجزای مرکزی نرم افزار امکان تغییر داشته و یا می توانید آنها را با استفاده از Drag & Drop بزرگ کنید. همچنین می توانید آنالیز کننده ، مرورگر فایل و دیگر اجرای نرم افزار را نیز به خوبی مدیریت کنید
  • ویرایش طیفی در سطح ترک: حذف صداها ناخواسته مانند سرفه یا صداهای ناگهانی ، بدون تاثیر در رسایی صدای اصلی از دیگر امکانات نرم افزار است
  • پشتیبانی از AAF / OMF : تبادل اطلاعات بین DAW های مختلف و ذخیره برای رابط های کاربری گوناگون می تواند برای هر کسی هزینه بر باشد. اما هم اکنون این نرم افزار با پشتیبانی از AAF / OMF این مشکل را برطرف کرده است
  • میکس با صدای فراگیر 5.1: Samplitude Pro X Suite دارای امکانات مختلفی برای میکس عناصر صوتی با صدای فراگیر 5.1 است. هر تعداد از دستگاه های اجرا را می توانید به تمامی کانال های صداهای اصلی تخصیص دهید و عنصر صوتی می تواند بین گذرگاه های موجود تقسیم شود
  • تمپو: با کمک ابزار تمپو کدید می توانید سرعت اجرای هر قسمت از ترتیب MIDI را تغییر دهید. بدین ترتیب می توانید تمپوهای ابتکاری مختلف را خلق کنید
توضیحات :
  • نسخه اصلی ورژن 12.0.0.59 هست و فایل آپدیت به نسخه 12.4.1.246 جدا قرار داده شده
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

GiliSoft SlideShow Movie CreatorGiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.2.0 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
GiliSoft DVD RipperGiliSoft DVD Ripper 4.2.0 آیا تا کنون خواسته اید که یک دیسک دی وی دی فیلم را بر روی هارد رایانه خود کپی کرده و آن را از روی هارد دیسک خود اجرا کنید؟ GiliSoft DVD Ripper نام نرم افزاری است که می توانید به راحتی این کار را در حداقل زمان و به طور کامل انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند که محتویات یک دی وی دی  را پس از گذاشتن آن در دیسک درایو مشاهده کرده و سپس آن را با یکی از فرمتهای AVI, MPEG-1/MPEG-2/MPEG-4, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, RM, MOV, M4V, XviD, 3GP, VOB, FLV, SWF و ... بر روی هارد دیسک خود کپی کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد .
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98Mac Blu-ray Player 2.9.4.1435 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند. این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد.
 
 

برخی از ویژگی های Mac Blu-ray Player :
  • پخش حرفه ای فیلم های بلوری
  • پشتیبانی از تمامی کیفیت های فیلم های بلوری
  • قابلیت از بین بردن قفل های بلوری AACS و BD+
  • قابلیت پخش اکثر فرمت های رایج تصویری
  • و...
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98Subtitle Edit 3.3.11 Build 2285 یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
 
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.
 

 

قابلیت های نرم افزار Subtitle Edit :
  • انجام تنظیمات و همزمان سازی به صورت ویژوال
  • امکان ورود داده های html برای ترجمه های آنلاین
  • کمک در ترجمه ویژوال
  • تنظیم زمان زیرنویس ها
  • تنظیم زمان نمایش
  • حذف متن
  • تبدیل بین MicroDVD, SubRib, Substation Alpha, SAMI و ...
  • اصلاح شماره گذاری ها، پوشش، فاصله ها، خطوط طولانی و نمایش زمان های نامعتبر
  • ادغام و جداسازی زیرنویس ها
  • و ...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98Kingsoft Office 5.11 آفیسی بسیار قدرتمند برای گوشی های اندروید است که به شما امکان مدیریت فایل های آفیس با فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و اجرای فایل های PDF را می دهد. این آفیس از ۴۵ زبان از جمله زبان پارسی پشتیبانی می کند. ارسال ایمیل با فایل ضمیمه و به روز رسانی همیشگی برنامه برای دریافت ویژگی های جدید، از امکانات برنامه است. علاوه بر این ها Kingsoft Office با تشخیص زبان سیستم گوشی، زبان برنامه را تعیین می کند. مثلا اگر سیستم شما به زبان فارسی است از منوهای پارسی برنامه بطور خودکار برخوردار خواهید شد. قابلیت برجسته سازی کلمات، تغییر رنگ، خط زیر گذاشتن، جستجوی کلمات، بزرگنمایی، italics ، highlight و … از سایر ویژگی های برنامه است.
 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98GO SMS Pro Premium 5.31 یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.
 

 

قابلیت های نرم افزار GO SMS :
 

  • امکان طراحی پوسته اختصاصی برای نرم افزار
  • استفاده از پوسته های موجود برای GO SMS PRO
  • دارای پوشه های تقسیم بندی مانند ورودی ، خروجی و پوشه های رمز دار
  • امکان ایجاد پوشه برای مدیریت بهتر بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای
  • مدیریت سریع و بسیار آسان بر روی متون
  • ارسال سریع پیامک ها و پیام های چندرسانه ای
  • پشتیبانی از بسیاری از زبان های دنیا
  • دسته بندی پیام ها
  • پشتیبانی از مسنجرها و چت
  • پشتیبان گیری از پیامک ها و پیام های چند رسانه ای به همراه تنظیمات
  • دارای ویجت برای دسترسی سریع در صفحه خانگی در دو سایز
  • قابلیت ارسال اطلاعات توسط ایمیل
  • امکانات کامل برای نوشتن و شناسایی دست خط به همراه رنگ ها و ….
  • پشتیبانی از انواع شکلک ها
  • به اشتراک گذاری فوق العاده سریع
  • تنظیمات امنیتی و لیست سیاه
 
توضیحات :
  • در صورت مشکل در نصب برنامه نسخه قبلی رو حذف و بعد نسخه جدید رو نصب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
AirDroid 2.0.6 Finalsoft98 با استفاده از این نرم افزار بسیار مفید دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید. مدیریت فایل ها، SMS ها، برنامه ها، عکس ها، موزیک ها، کانتکت ها و... از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد.
 
این برنامه به WiFi وصل شده و یک IP را در اختیار شما میگذارد، با وارد کردن آن IP در مرورگر کامپیوتر، وارد صفحه مدیریت این برنامه می شوید.
 

ویژگی های این برنامه AirDroid :
 

  • فایل ها:
انتقال فایل های بین موبایل و کامیپوتر، کپی، جابجایی، تغییر نام، ساخت پوشه، جستجو و...
  • SMS ها:
خواندن، ارسال، فوروارد و حذف
  • برنامه ها:
مدیریت برنامه ها، نصب، حذف، پشتیبان گیری و جستجو
  • عکس ها:
نمایش، قرار دادن در پس زمینه، حذف، وارد و خارج کردن
  • موزیک:
پخش، حذف، قرار دادن روی زنگ و...
  • کانتکت ها:
گروه بندی، جستجو، ساخت، حذف و...
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98GO Keyboard 1.9.12 اگر دوست دارید در تایپ کردن سرعتی فوق العاده داشته باشید، از GO Keyboard استفاده کنید. یک کیبورد حرفه ای مخصوص کسانی که مایلند با سرعت بیشتری نوشته های خود را تکمیل کنند. پشتیبانی از زبان های مهم دنیا از جمله فارسی از ویژگی های GO Keyboard میباشد. این نرم افزار، در اواسط نوشتن شما، کلمه مورد نظر را حدس میزند و شما با انتخاب آن، در وقت خود صرفه جویی می کنید.
صفحه کلید GO بهترین و محبوبترین صفحه کلید بر روی مارکت اندروید است!
این صفحه کلید سرعت تایپ شما را افزایش می‌دهد و وجود آن برای تمام دستگاه‌های اندرویدی لازم است!
 
 

ویژگی‌های اصلی GO Keyboard :
 

  • پیش بینی به زبان های مختلف و طرح بندی صفحه کلید
  • دارای واژه نامه های دقیق
  • موتور هوشمند برای پیش بینی
  • پشتیبانی از خروجی متن فانتزی
  • پشتیبانی از Emoji
  • پشتیبانی از تم های مختلف
  • تنظیم هوشمند پوسته و پس زمینه
  • حافظه خودکار و درست تایپ های شما
  • پشتیبانی از چند لمسی
  • پشتیبانی از وارد کردن اسلاید
  • حالت پد با پشتیبانی از تبلت های 5, 7, 9/10 اینچی
  • پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان پارسی
  • و …

 


 

 

برای استفاده از کیبورد پس از نصب به مسیر Setting > Language & Keyboard رفته و GO Keyboard را انتخاب کنید.
  • قابل نصب در اندروید نسخه 1.6 به بالا
     
 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

Next Launcher 3DNext Launcher 3D 3.0 اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر اندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$Surprised) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

soft98Viber Free Calls & Messages 4.1.0.665 یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

 

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:

  • بدون هزینه های پنهان
  • بدون هزینه های بین المللی
  • کاملاً رایگان و بدون آگهی
  • بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
  • بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
  • اعلام تماس ناموفق
  • کیفیت خوب صدا
 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98ArcSoft Portrait Plus 3.0.0.400 نرم افزاری جدید از شرکت در زمینه نرم افزارهای پرتره می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید عکس های گرفته شده از چهره افراد را در کمترین زمان ممکن و به سادگی و البته به صورت حرفه ای روتوش و زیباسازی کنید. این برنامه مناسب استفاده در آتلیه های عکاسی می باشد که قطعا در افزایش سرعت عمل و کیفیت کار شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.


 
 

قابلیت های نرم افزار ArcSoft Portrait Plus:
  • پردازش دسته ای عکس ها در عرض چند دقیقه
  • دستیابی به نتایج شگفت انگیز، تنها با چند کلیک
  • قابلیت کار بر روی ده ها عکس به صورت همزمان
  • دستیابی به نتایج شگفت انگیز در کار با برنامه
  • ایده آل برای استودیو های حرفه ای عکس، استودیوهای پرتره و آزمایشگاه های عکس
  • صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه ها
  • وارد کردن تعداد زیادی از عکس ها تنها با یک کلیک
  • پشتیبانی از فرمت های JPG/TIFF
  • رتوش سریع و اتوماتیک پرتره ها با افکت های مورد نظر
  • قابلیت تشخیص 20 چهره در یک عکس
  • فراین دسته ای و خروجی گیری از تمامی عکس ها در چند دقیقه
  • شناسایی دقیق ویژگی های صورت شامل بینی، دهان، گوش، چشم و ابرو
  • بیش از 20 استایل آماده در زمینه پاکسازی و گریم برای افزایش سرعت کار
  • استفاده از یک سبک برای صدها عکس در یک زمان و تنها با یک کلیک
  • اعمال سبک های مختلف به بیش از یک عکس در یک زمان و خروجی گرفتن از آنها در یک زمان
  • و …
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr

Alien Skin Eye Candy

Alien Skin Eye Candy 7.1.0.1192 Rev 24364 پلاگینی قدرتمند و معروف مخصوص نرم افزار فتوشاپ محصول کمپانی Alien Skin می باشد. این پلاگین قدرتمند در زمینه طراحی عکس در فتوشاپ به طراحان کمک بسیار زیادی می کند زیرا شامل فیلترهای زیبایی می باشد که به راحتی می توان بر روی عکس اعمال کرد. با استفاده از این پلاگین می توانید بر روی عکس های خود افکت ها جذاب و جالبی مانند موج آب، آتش، شیشه مات، برف و… اعمال کنید.

 

 

توضیحات :
  1. نرم افزار رو نصب کنید
  2. از نرم افزار خارج بشید
  3. فایل موجود در پوشه کرک رو در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید
  4. نرم افزار رو اجرا کنید
  5. با keygen نرم افزار رو رجیستر کنید
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sepehr
soft98Suitcase Fusion 5 v16.0.5.607 Final یک نرم مدیریت فونت بسیار حرفه ای و خلاقانه می باشد که تمام توابع و امکاناتی که شما برای کار با فونت های مختلف نیاز دارید را در یک محیط ساده و یکپارچه در اختیارتان قرار می دهد. Suitcase Fusion امکاناتی نظیر پیش نمایش فونت های مختلف در کنار یکدیگر به منظور مقایسه آن ها، اعمال تنظیمات کلی و نمایش و دسته بندی فونت ها در گروه های متفاوت بر اساس سبک، نام، کلمات کلیدی و ... را برای کاربرا فراهم می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ایجاد یک پنل فونت در محیط نرم افزار های Adobe CS شامل InDesign, Illustrator و Photoshop است که امکاناتی نظیر فعال نمودن فونت، نمایش فهرست فونت ها و پیش نمایش آن ها را در اختیار کاربران این برنامه ها قرار می دهد .
 
 

قابلیت های نرم افزار Extensis Suitcase Fusion :
  • مدیریت و کنترل کامل فونت ها
  • بکارگیری فن آوری های قدرتمند در پیش نمایش فونت ها
  • فعال سازی پلاگین خودکار در برنامه هایی مانند Adobe InDesign and Illustrator, Photoshop و QuarkXPress
  • غیرفعال سازی اتوماتیک فونت هنگام بستن نرم افزار
  • پشتیبانی از Drag و Drop
  • امکان نمایش کاراکترهای هر فونت (Glyph View)
  • پیش نمایش فونت ها به منظور مقایسه بهتر فونت ها
  • پیش نمایش فونت های WebINK
  • انجام جستجوی سریع بین فونت ها
  • مرتب نمودن و گروه بندی فونت ها بر اساس سبک، نام، کلمات کلیدی
  • انجام جستجو در چند سطح
  • گزارش فونت های معیوب و در صورت امکان بازسازی آن ها
  • ارائه محیط مطمئن در کار با فونت ها
  • و ...
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد